Book et møde

Et mindset i bevægelse

Slip for smerter og lav energi foran skærmen

SLIP STOLEN konceptet er din korteste genvej til glade medarbejdere og høj trivsel.
 
Se resultatet direkte på bundlinjen!

 

 

Foredrag / Workshops

Book et foredrag eller en workshop og bliv meget klogere på, hvad bevægelse på arbejdspladsen betyder, og udnyt alle fordelene ved at skabe en fælles forståelse af det.

Du får garanti for ny og nyttig viden, der hurtigt kan implementeres i hverdagen.
Se vores foredrag         Se Workshops

20-8-2 Metoden

Slip Stolen / 20-8-2 metoden skaber fundamentet for at skubbe til en arbejdskulturen ved skrivebordet. 
  • Et mindset i bevægelse
  • Et fælles sprog for bevægelse og variation
  • En fælles holdning til at det er vigtigt
Slip Stolen / 20-8-2 metoden er spækket med ideer og tiltag til at få bevægelse gjort til en del af strategien - og 'noget, vi gør her hos os.' 
Læs om Slip Stolen / 20-8-2 Metoden

Sunde kunder i bevægelse


+100

virksomheder

+10.000

medarbejdere
”SLIP STOLEN er et rigtigt spændende koncept. Det er enkelt at gå til og let at forstå. Vi bliver motiveret af, hvor lidt der skal til for at gøre en rigtig stor forskel på vores helbred. Vi holder kroppen i gang – hele dagen – og ved at følge rådene, kan vi faktisk forbrænde 2000 kalorier ekstra om ugen. Det motiverer rigtigt meget og er en stor øjenåbner, at træning er rigtig godt men at det ikke kan stå alene ift. bevægelserne i løbet af arbejdsdagen.”
Lea Magnusson, Direktør, Arbejdsmiljø og sikkerhed, Sparnord
#SLIPSTOLEN kan være din nøgle til vægttab
En aktiv hverdag holder hjernen skarp

Forstå bevægelsernes betydning

Magelighed skal du gøre dig fortjent til!

Gør bevægelse til en del af virksomhedens strategi og lad det "sive" oppefra - så får virksomheden den fulde værdi af bevægelserne i arbejdsdagen.  Det  er helt afgørende at få et fælles sprog for bevægelse og også en fælles holdning til, at det er vigtigt.

Forskningen bag

Der har de seneste år været massiv forskning på området indenfor stillesiddende adfærd, også kaldet sedentarisme. I samme periode har vi sat os massivt ned i takt med flere og flere skærme og utallige lette løsninger for kroppen.

Nøglen til at mindske stillesiddende adfærd er at forstå og kende forskel på at være fysisk inaktiv og stillesiddende. Og at kende forskel på træning ved moderat til høj intensitet og på alle de almindelige bevægelser ved lav intensitet. Det er to forskellige ting med hver sin vigtige funktion for at holde kroppen på toppen og immunsystemet stærkt.
Du kan sagtens være fysisk aktiv og have en usund stillesiddende dag

Om Lone Østergaard

Jeg er fysioterapeut, arbejdsmiljørådgiver og stifter af Min Krop på Job tilbage i 2008. Jeg arbejder med det ergonomiske og fysiske arbejdsmiljø og har i alle årene været passioneret om krop og funktion – især bevægelse og kroppens egen unikke måde at hele sig selv, når den bliver budt de rette vilkår.

Få gratis rådgivning

Få 20 minutters sparring eller rådgivning ved at booke en tid direkte i min kalender, som også passer i din kalender. Skriv dit tlf. nr. og jeg kontakter dig direkte.
CVR: 40646337

Min Krop på Job ApS

v/ Fysioterapeut Lone Østergaard
Bellisvej 6
4300 Holbæk
 

Kontakt

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Min Krop på Job ApS | Bellisvej 6 | 4300 Holbæk | Tlf.: +45 23 46 01 51