Book et møde

Slip Stolen - og mærk forskellen

Slip Stolen: Vigtig viden, tips og inspiration - i bevægelse - det gi'r sunde kontorvaner

Skru op for energien og bevægelserne sammen. TIDEN er inde NU!

Adfærd ved skrivebordet er nøglen


Med Slip Stolen Bevægelsen sætter vi fokus på adfærden i arbejdsdagen:
Adfærd - viden - mindset - ideer og dermed nye vaner

At gå fra ensidig til alsidig brug af kroppen er den bedste og mest effektive forebyggelse.

På kontoret kræver det, at vi får et mere nuanceret billede af vores brug af stolen og dens meget centrale placering i arbejdskulturen. 


Få 10 ugers vaneændring med i købet. Læs med nedenfor.
 

Kan man virkelig "gå-sig-til-det"? 


Få adgang til alt materiale på hver sin telefon - og lyt, når det passer ind. Det er let og fleksibelt.
Vi får alle med i det tempo, der passer til den enkelte. Det er viden, inspiration, tips og ideer - lige til at implementere i hverdagen.

I får:
  • Podcast-serie opdelt i 4 dele á 2 km's varighed - når det passer dig
  • Videoer med Gordon Kennedy
  • 10 uger med fokus på dine kontorvaner (se nedenfor)
  • Hele lydbogen "Slip Stolen - for hjernens skyld
  • Ekstra materiale 
    • Podcast: Slip Stolen - med Torben Wiese (vanebryder) og Lone Østergaard
  • BONUS
    • 20 undskyldninger fra bogen "Slip Stolen - for hjernens skyld". De 20 undskyldninger gør de usynlige vaner og overbevisninger synlige og er lette at spejle sig 
Walk & Learn kombineres ofte med en anden ydelse, og så finder vi en samlet pris for ydelsen. 

Kombiner f.eks. med materiale til tryk/print til medarbejderne, kickstart webinar og onboarding værktøjer - samt løbende sparring til HR / AMR i 12 måneder. 
Download Slip Stolen beskrivelsen her: 
A4_tillæg_slipstolen.pdf (1.0 Mb)
”Jeg hørte alle 4 episoder på relativ kort tid. De er super gode, og konceptet holder 100%.
Budskabet er jo ren “food for thought”, godt beskrevet og rigtig fint formidlet.
Godt tænkt at sælge budskabet ind i kortere seancer á 2 km's varighed.

Tommy Hamann

Kontakt mig uforpligtende nu:


Ring: 23 46 01 51
Mail: lone@minkroppaajob.dk

10 uger med et skub til sunde kontorvaner 

 - Fra FLERE timer til bedre timer på kontoret - uden sved på panden

Kender du det?

Gode intentioner om mere variation ved skrivebordet - du er startet SÅ godt ud på dagen med bordet hævet til morgenkaffen ....

... men så kom "arbejdet" forbi ... og du blev opslugt af dine lige så gode intentioner om at udføre dit arbejde både godt og hurtigt. Og vupti - så lyder forklaringerne:

  • "Jeg glemte det i dag - der var for travlt. Jeg prøver igen i morgen."
  • "Jeg kan ikke koncentrere mig, når jeg står op."

Eller værst af dem alle en lynhurtig konklusion om, at ...

  • "Det er faktisk heller ikke rigtig mig at stå op og arbejde."
  • "Det plejer alligevel ikke at virke for mig!"

BUM - alle gode intentioner begravet ... indtil næste gang. 

En hverdag, du ikke skal koble af fra. Findes det?

  • Føler du dig ofte presset på tid?
  • Har du smerter og gener, der fylder hos dig?
  • Sidder du mange timer i løbet af en arbejdsdag?
  • Føler du dig nogle dage udkørt, når du har fri?
  • Bruger du tid i weekenden eller i ferierne på at koble fra?
  • Og ved du godt, at det vil hjælpe at skabe mere variation og bevægelse i din dag?
Med få og små justeringer til din arbejdsdag kan du få krop og hjerne MED på din side - istedet for at byde både krop og hjerne en daglig overbelastning af for meget siddetid, for få bevægelser og at glemme de gode pauser. Der er en klar tendens til at udskyde bevægelse og pause til en dag, hvor "du har tid" - men sådan fungerer krop og hjerne ikke - og øjnene er kørt trætte i skærmtid før frokost. 


Giv dine medarbejdere adgang til 10 ugers vaneændring og støtte på vejen i at holde fast

Brug max 15 minutter hver uge på materialet - og vind tid og god energi allerede fra uge 1. Det er en garanti, jeg gør tør give, når det handler om at byde kroppen og hjernen noget af det, den gerne vil have mere af på kontoret. 

Det er nemt at gå til - og lige ved hånden på en app på din telefon. 

Materialet frigives lige efter vinterferien - starttidspunkt er valgfrit for den enkelte medarbejdere. 

Hvorfor se på kontorvanerne?

  • Vi har 30-50 timer at gøre godt med!! 
  • Du arbejder og glemmer alt, der ikke er automatiseret hos dig (av)
  • Du bliver bedre til det, du gør, når krop og hjerne har det godt imens

Atomic Habits og Slip Stolen

Her er teorier og metoder fra Atomic Habits (mikrovaner) koblet med Slip Stolens ideer til mere bevægelse og variation i din dag. 
 

Resultat bl.a.:

  • Flow og cirkulation op
  • Færre smerter
  • Mere energi
  • Opladning undervejs
  • Mindre behov for at koble fra efter arbejde
  • Bedre stressshåndtering 
  • ...... og meget mere

Kontakt mig uforpligtende nu:


Ring23 46 01 51
Maillone@minkroppaajob.dk
"Aflyttet- tusind tak. Det er bare så godt på alle måder. Flot sat op - både grafisk og indholdsmæssigt og nemt at gå til. Og du er god at lytte til!! Det har givet mange refleksioner, og du gør en stor forskel i hverdagen! Bevægelse er hos mig = Lone."
Bodil Islann, Holbæk Erhvervsforum

Let at gå til - gå dig til det ...


Jeg har samlet den viden, du skal ha' om bevægelserne i din dag. der sikrer, at du forstår, hvorfor bevægelse er vigtigt - også al den bevægelse UDEN sved på panden. 
Der er tilføjet en række lette tips og tricks - lige til at tage med på telefonen i lommen til en kort gåtur på ca. 2 km pr. episode - og implementere, når du er retur.

Det er den lette vej til at skrue op for mindsettet og skubbe til kulturen.

Det er IKKE endnu et arsenal af øvelser! Med Slip Stolen - Walk & Learn - får I flere til at benytte alle de gode tiltag, I allerede gør. 

Hvorfor lytte til Slip Stolen - Walk & Learn


Fordi det er nemt! Og fordi du får en viden, der er så vigtig at integrere i den hverdag - nærmest uden sved på panden. Tag tøj på til en kort gåtur og telefonen i lommen og få viden, inspiration og ideer, mens du går dig en frokost-tur. 

De 4 podcast indeholder følgende:
  1. ​Et mindset i bevægelse - uanset intensitet
    • Bevægelserne skal integreres i dagen, og vi skal kende forskel på træning og lav intensitet
    • Et nyt syn på bevægelserne, der er helt i tråd med de nye retningslinjer fra WHO (fra november 2020)
  2. Slip Stolen (20-8-2) for kroppens skyld
    • Hvordan kan du let skabe variation imellem at sidde og at stå
    • Hvordan får du de vigtige 2 aktive minutter ind i din dag?
  3. Slip Stolen (20-8-2) for hjernens skyld 
    • Hjernens har brug for bevægelse hele dagen for at fungere optimalt - hør hvorfor
    • Hvad er dine sunde hjernevaner i bevægelse
  4. Slip Stolen - en hverdag, du ikke skal koble af fra 
I har adgang til lydfiler i 12 måneder fra startdato. 

To brugere udtaler bl.a.:
"Tak for opråbet til os ved skrivebordet! Du har skrevet en inspirerende og praktisk bog, som i den grad har sparket til mine mange dårlige undskyldninger og usynlige vaner, og som har gjort, at jeg tager bevægelse meget mere alvorligt – hver dag." Tina Falch, CBS
 
"Jeg er i fuld gang med din meget inspirerende bog 👍😀 og er allerede i gang med at få 20-8-2 kørt ind i min hverdag og også hos nogle kollegaer. Det har været rigtigt godt at bruge dine refleksioner / vinkler som spejl på mine egne "dårlige" vaner :-) Jeg har siddet hjemme siden start dec. 20 så jeg har tydeligt kunnet mærke effekten på min krop af dine råd :-)  Og naboerne glor ikke mere, når jeg står i haven og laver øvelser i min 2 min pause." Ole Vangsted Elefsen, Fødevarestyrelsen

Andre bestiller også:


 
CVR: 40646337

Min Krop på Job ApS

v/ Fysioterapeut Lone Østergaard
Bellisvej 6
4300 Holbæk
 

Kontakt

Links

Forretningsbetingelser
Persondata
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Min Krop på Job ApS | Bellisvej 6 | 4300 Holbæk | Tlf.: +45 23 46 01 51